Sesizeaza o neconformitate!
Email

Your search results

EUMEPS: Trebuie sa fim eficienti din punct de vedere energetic

Posted by romeps on April 21, 2016
| 0

Asociatia Europeana a Producatorilor de Polistiren Expandat (EUMEPS – European Manufacturers of Expanded Polystyrene) sustine eficientizarea energetica si folosirea polistirenului expandat (airpop) in sectorul constructiilor, pentru o termoizolare durabila. Annette Schaefer, secretar general EUMEPS si brand manager airpop, observa ca, in Europa de Est, interesul pentru reducerea consumului de energie si calitatea lucrarilor sunt tot mai crescute.

„Exista foarte multe mituri in piata de constructii, in general, si in cea de polistiren expandat, in mod special cu privire la caracteristicile si utilizarea acestuia. Insa, daca ne referim la utilitatea polistirenului expandat si la proprietatile sale, putem spune ca acesta este singurul material care ofera constructii si izolatii durabile, la preturi accesibile. EPS-ul are un aport deosebit in reducerea emisiilor de CO2, fiind cel mai important element in procesul de energy saving“, a declarat Annette Schaefer, secretar general EUMEPS si brand manager airpop, cu ocazia participarii sale la evenimentul (RE)Construct, organizat de Wall-Street.ro.

Potrivit acesteia, industria de polistiren expandat din Europa este una dinamica, competitiva, care incurajeaza dezvoltarea si inovatia. Industria polistirenului expandat genereaza locuri de munca pentru 35.000 de oameni.

Unul dintre obiectivele EUMEPS este acela de a imbunatati comunicarea cu beneficiarii finali, cu scopul de a-i informa si de a-i indruma in alegerea produselor corecte pentru casa si pentru eficientizare termica.

„Asociatia Europeana a Producatorilor de Polistiren Expandat si, implicit, ROMEPS, sunt preocupate de imbunatatirea performantei coeficientilor si parametrilor de izolare termica ai produselor din polistiren expandat“, a precizat Annette Schaefer.

Cu ocazia participarii EUMEPS la (RE)Construct a fost lansat oficial in Romania filmul de prezentare al conceptului airpop. Deoarece polistirenul expandat este cunoscut de la descoperirea sa in 1839 sub multiple denumiri in tarile din Europa, producatorii europeni de polistiren au initiat o campanie de marketing comuna ce are ca scop introducerea unui nume european comun pentru EPS – airpop. Acest demers urmareşte sublinierea valorii acestui material care contine cel mai eficient si natural element de izolare termica, si anume aer in proportie de 98%. Mai multe informatii despre campania airpop pot fi gasite pe site-ul www.airpop.com, iar filmul poate fi vizionat aici.

  • CITESTE ETICHETA
    Fiti atenti la eticheta pentru a alege polistirenul potrivit. Verificati codul de identificare al produsului inainte de cumparare!